KŪRYBINĖS JUNGTYS
Nuo 2013 metų Gabrielė Labanauskaitė dalyvauja programoje „Kūrybinės partnerystės“ ir ją atstovaujančios asociacijos „Kūrybinės jungtys“ veikloje bei aktyviai taiko žaidybiškumo, mokymosi proceso per kūrybiškumo pažinimą ir atvėrimą metodiką savo mokymuose.
„Kūrybinės partnerystės“ – tai unikali pokyčius mokykloje inicijuojanti kūrybiško mokymo programa, kuri 2011–2015 m. buvo įgyvendinama visoje Lietuvoje. Jos metu bendram tikslui susivienija moksleiviai, mokytojai ir kūrėjai – menininkai, kultūros ir kūrybinio sektoriaus veikėjai bei mokslininkai. 2014–2015 metais „Kūrybinių partnerysčių“ programa buvo pritaikyta ir įgyvendinta net šešiuose vaikų socializacijos centruose.
Šios programos tikslas – praplėsti ir praturtinti įprastą mokymosi procesą, ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybiškumą bei įrodyti moksleiviams, kad mokytis gali būti įdomu, prasminga. Programos atstovams svarbu atskleisti mokytojams, jog pamokos gali vykti ne tik klasėje, bet ir kitose erdvėse bei įvairiomis nestandartinėmis formomis, mokantis skirtingų mokslo sričių vienu metu. Dalyviai taip pat siekia mokykloje kurti nuolatinės refleksijos kultūrą, erdvę savęs ir vienas kito pažinimui, skatinti naujus mokymosi metodus, kurie galėtų padėti ugdyti XXI a. darbo rinkai reikalingus gebėjimus.
Projekto metu keliami klausimai apie mokymosi procesą, tyrinėjama, kokiomis sąlygomis vaikai geriausiai mokosi, kas juos motyvuoja, kaip ir kada vaikai tampa atsakingi už savo mokymąsi, ieškoma kūrybiškų būdų įvairiems mokyklos iššūkiams įveikti.
—
❓ Daugiau informacijos apie projektą → www.kurybinespartnerystes.lt